Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Cara Buat Air Milo Macam Kedai

Pernah tak tertanya-tanya kenapa air milo dari vanmilo masa zaman sekolah dulu sedap yakmat dari air kotak milo atau milo yang kita bancuh sendiri. Kesedapan air milo yang lain dari yang biasa.


Cara Buat Air Milo Ais Sedap Bancuhan Milo Yang Sedap Youtube

Memang special sangat milo dari lori ni mengimbau memori kenangan zaman sekolah dulu.

Cara buat air milo macam kedai. Walau minum di kedai sekalipun rasanya tetap tak sama macam milo lori. So sekarang ni kami nak kongsikan di sini cara-cara nak buat air MILO sedap macam MILO lori yang datang ke sekolah dulu. Cuma RM 200 segelas.

Milo kurangkan jadi 3 sudu. Hanya 4 bahan air milo lori dah siap minum minum dirumah sambil goyang kaki tibberrr. Kos buat 1 balang air jambu ialah RM20.

Kacau lama-lamamasukkan ais dalam plastik tuang miloIkat letak strawww dah siap boleh minum dah. Waktu sekolah dulu kehadiran lori Milo ni memanglah ditunggu-tunggu. Buat anda merupakan peminat atau hantu kepada 4 jenis minuman ini pastikan anda cuba.

Masukkan ais dalam plastik gelas. Buat anda merupakan peminat atau hantu kepada 4 jenis minuman ini pastikan anda cuba. Mula2 baca review kata bunyi spin kuat sangat tapi dengar bunyi normal macam brand2 lain je.

CARA BANCUH TEH AIS KOPI AIS NESCAFE AIS MILO AIS PALING SEDAP. Cara Bancuh Air Milo Yang Sedap Macam Minum Dari Lori Milo. Bancuhan Milo yang extra likat inilah yang membuat pengunjung tertarik dengan menu luar biasa ini.

Size besar senang basuh baju banyak Itu sajalah antara idea hadiah untuk mak korang yang aku sempat senaraikan. Mula-mula ambil satu gelas sedang besar atau mug. Tuang air bancuhan Milo tadi letak straw sedia diminum.

Cara untuk membuat Air Milo Kaw sesedap Lori Milo. Boleh la peserta organizer dan tetamu minum air milo percuma yang sedap tu. Air setengah gelas jangan banyak nanti tak pekat Kacau lama hingga semua sebati.

Boleh juga letak susu cair atau fresh milkNanti ada la rasa ala-ala air kotak. Save up to 603 by Booking a Flight Hotel. Cara Bancuh Nescafe Ais Milo Ais Teh Ais Kopi Ais Yang Kaw.

Balang air sekurang-kurangnya yang 33 liter Meja lipat paling kecil saiz 4 x 4 kaki pun dah boleh sebagai permulaan Kanopi dapat yang saiz 8 x 8 kaki pun dan ok lebih baik 10 x 10 kaki. Ada banyak cara untuk pasarkan roti bun ini termasuklah dengan meletakkan di kantin sekolah restoran berhampiran dan seumpamanya. Pastikan modal untuk buat satu balang air hanya 13 atau ¼ sahaja dari hasil jualan.

RESIPI NESCAFE AIS KAW. Dan lagi 1 kalau nak buat neslo just tambah 2 sudu kecil nescafe. -Air setengah gelas jangan banyak nanti air tak kaw.

Sebut sahaja milo pasti ramai peminatnya yang tersendiri. Beza sungguh dengan Milo yang kita bancuh sendiri. SUPER EASY MAKING ICE BLENDED MILO LIKE Mc Cafe Mc Donalds but better and cheapest.

Jom buat sendiri dirumah tanpa lori eh. Masukkan susu pekat satu sudu dan serbukMILO 3 sudu. Sekali tengok macam Milo Ais biasa kat kedai lainrasa dia memang kaw habis.

Air milo rasa macam milo lori. Ok kalau dah buat keputusan nak jual air milo macam mana cara nak jual air milo. Jika nak buat Neslo cuma tambah 2 sudu kecil Nescafe dan kurangkan serbuk Milo kepada 3 sudu.

So sekarang ni kami nak kongsikan di sini cara-cara nak buat air MILO sedap macam MILO lori yang datang ke sekolah dulu. -Nescafe 3 sudu kecil. Kalau kat kedai lain memang tak dapat lah milo ais kaw camni dengan harga RM 200.

Tahu tak korang yang milo bukan sahaja boleh dibuat jadikan minuman malah. Korang just kena follow je step kat bawah ni. 1 Beli peralatan asas.

Bila habis terjual 1 balang kalian boleh dapat RM80 kos 14 Cara ini akan membuatkan kalian tenang bila berniaga dan tidaklah terasa down sangat bila air tidak habis terjual terutama bila cuaca sejuk. 1RESEPI NESCAFE AIS KAW-Nescafe 3 sudu kecil-Susu pekat ikot tekak nak manis mana-Air setengah gelas jangan banyak nanti air tak kaw-Kacau-kacau lama-lamamasukkan ais dalam plastik. Boleh juga masukkan susu cair atau fresh milk rasanya macam Milo kotak.

Sahabat setuju tak Milo paling best yang dapat. Ada yang minat minuman milo dalam tin ada yang minat dalam kotak ada suka milo 3 dalam 1 dan yang paling ramai peminat semestinya air milo yang fresh dari lori macam zaman sekolah dulu. Masukkan air panas suku 14 mug atau sama peras dengan MILO tadi.

CARA BANCUH TEH AIS KOPI AIS NESCAFE AIS MILO AIS PALING SEDAP. Dikenali sebagai Milo Kepal Tok Abah Viral kedai miliknya pernah. DAN yang membuatkan air Milo Ais Pok Loh Milo Tunggeng ni lain daripada yang lain ialah cara pembuatannya dan HARGA.

Kak Nani selalu terbaca luahan sahabat-sahabat di FB pasal air milo yang order di kedai makan. Sekiranya anda sangat-sangat rindu untuk menikmati air di Kedai Mamak apa kata anda buat sendiri di rumah dengan menggunakan resepi atau cara yang dikongsikan oleh Miz Juejue ini. Rasa aiskrim macam di kedai.

Ad Find Low Rates on 400 Airlines. Macam mana ya mereka buat Milo nih. Semoga entry kali ini memberi sedikit gambaran untuk korang hadiah apa yang sesuai untuk dihadiahkan buat mak buat mak mertua mak sedara ke.

LETS TRY AT HOMEJOM BUAT AIR MILO BLENDED DI. Oleh itu jom kita cuba perkongsian resepi 4 jenis air ini supaya anda boleh dapat merasai kenikmatan yang sama macam di kedai mamak. So sekarang ni kami nak kongsikan di sini cara-cara nak buat air MILO sedap macam MILO lori yang datang ke sekolah dulu.

Selain dapat minum free air Milo yang dibancuh ini juga sedap sangat rasa. Tak rasa milo la rasa macam koko murah la rasa susu je lebih dan macam-macam lagi.


Ini Cara Buat Air Milo Sedap Sama Macam Milo Lori Kartel Dakwah


Cara Buat Air Milo Sedap Macam Milo Lori


Resepi Dalgona Milo Untuk Bukan Penggemar Kopi Daily Makan


Cara Buat Air Milo Ais Sedap Bancuhan Milo Yang Sedap Youtube


Ini Cara Buat Air Milo Sedap Sama Macam Milo Lori


Cara Untuk Membuat Air Milo Kaw Sesedap Lori Milo Kesedapan Air Milo Yang Lain Dari Yang Biasa My Resepi


Posting Komentar untuk "Cara Buat Air Milo Macam Kedai"